5 kroków do zwycięstwa w bitwie o współczesnego klienta. Czy to już koniec ery "uniwersalnych żołnierzy"?

Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i:

  • chcesz poznać odpowiedź na pytanie: kto lepiej sprawdzi się w bitwie o współczesnego klienta – uniwersalny żołnierz czy wyspecjalizowana jednostka
  • zastanawiasz się, która strategia będzie bardziej skuteczna: atak frontalny czy wojna podjazdowa
  • zależy Ci na poznaniu sprawdzonych sposobów na zrekrutowanie prawdziwego sprzedażowego “Terminatora”, który pozostanie wierny swojemu oddziałowi
  • chcesz stać się dowódcą oddziału, z którego żaden żołnierz nie będzie próbował zdezerterować
  • poszukujesz wiedzy na temat zasad wyboru najlepszego ekwipunku: sprzętu i amunicji

nie może zabraknąć Cię na jesiennym Poligonie Szefów Sprzedaży

Fotolia_195795040_Subscription_Monthly_M

Podczas dwóch konferencyjnych dni wypełnionych maksymalnie merytorycznymi wystąpieniami ekspertów – praktyków:

  • po raz pierwszy zaprezentujemy wyniki autorskiego badania środowiska sprzedażowego, przeprowadzonego we współpracy z partnerami: Infoteam-Consulting AG, Livespace, IQS
  • pokażemy, czego współcześni klienci oczekują od sprzedawców i czego sprzedawcy nie wiedzą o swoich klientach
  • na podstawie wyników badań oraz w debacie eksperckiej spróbujemy rozstrzygnąć, który model pracy zespołu handlowego jest obecnie najbardziej skuteczny – “uniwersalny żołnierz” czy “agent do zadań specjalnych”
  • podpowiemy, jak zrekrutować do swojego zespołu najlepszych sprzedażowych żołnierzy i jak być dowódcą oddziału, z którego nikt nie chce dezerterować
  • wskażemy, jakimi metodami spośród dostępnych kanałów sprzedaży i dystrybucji oraz sposobów ustalania polityki cenowej wybrać te najbardziej efektywne dla różnych typów produktów/usług.

6 powodów, dla których nie może Cię zabraknąć na naszym sprzedażowym “poligonie”:

  • Organizator zajęć na poligonie: redakcja i współpracownicy czasopisma “Szef Sprzedaży”
  • Kadra dowódcza: doświadczeni szefowie sprzedaży, konsultanci i trenerzy, którzy przedstawią m.in. wnioski z realizowanych przez siebie wdrożeń
  • Zwycięska strategia: premierowa prezentacja wyników autorskich badań środowiska sprzedaży B2B przeprowadzonych na firmach z całej Polski, reprezentujących różne branże
  • Niezakłócona łączność: mniejsza liczebność grupy niż na konkurencyjnych wydarzeniach, co umożliwi aktywny udział w spotkaniu dla każdego uczestnika oraz bezpośredni kontakt z prelegentami: od wykładów, poprzez udział w moderowanej debacie, po round tables
  • Niezbędny ekwipunek: zestaw materiałów, dzięki którym każdy uczestnik w dowolnym momencie będzie mógł powrócić do treści prezentowanych podczas spotkania
  • Na “przepustce”: mniej oficjalna część konferencji – okazja do integracji z innymi uczestnikami
Fotolia_141461775_Subscription_Monthly_M

5. Forum Szefów Sprzedaży

WARSZAWA - 22-23 listopada 2018

Koszt udziału jednej osoby

Cena regularna 1590 zł netto

Dla prenumeratorów wybranych czasopism  1390 zł netto

Więcej osób

5% za zgłoszenie 2-3 osób z jednej firmy

10% za zgłoszenie powyżej 3 osób z jednej firmy

UWAGA: rabaty nie łączą się

First minute

Tylko do 30 września cena udziału to:

1290 zł netto/osoba

Program Forum

Dzień I, 22 listopada 2018 r.

KROK 1: Strategia

Czego sprzedawcy nie wiedzą o swoich klientach i czego klienci oczekują od sprzedawców przyszłości? – prezentacja wyników badania

KROK 2: Koniec ery uniwersalnych żołnierzy?

Tajna broń: dział wsparcia sprzedaży – jak stworzyć taki zespół, kto powinien nim dowodzić i jak efektywnie wdrożyć podział obowiązków?

  • Jak dopasować skład zespołu działu wsparcia sprzedaży do aktualnie przyjętej strategii sprzedaży w firmie?
  • Podział aktywności sprzedażowych między dział wsparcia i dział handlowy – czyli kto za co odpowiada?
  • Typowe pułapki i zagrożenia związane z zarządzaniem działem wsparcia sprzedaży
  • W jaki sposób stworzyć skuteczny i przejrzysty model komunikacji między działem wsparcia sprzedaży i działem handlowym?

Jak zwiększyć wydajność i efektywność działu sprzedaży przy minimalizacji dodatkowych kosztów?

  • Czy efektywna struktura zespołu przydaje się na polu walki?
  • System bonusowy a motywacja w garnizonie
  • Jak zoptymalizowane procesy wpływają na wynik bitwy?
  • Ćwiczenia i manewry na poligonie w kontekście matematyki sprzedaży

Co lepiej sprawdzi się we współczesnym dziale sprzedaży – sprzedawca – “uniwersalny żołnierz” czy “agent do zadań specjalnych”? – debata

KROK 3: Dowódca i jego oddział

Jak zrekrutować żołnierza przyszłości, który zostanie w naszym sprzedażowym oddziale na długo i przyniesie wymierne korzyści?

  • Co mówią badania psychometryczne o osobowości sprzedażowej?
  • Czy istnieje żołnierz doskonały? Jak go rozpoznać?
  • Na czym polega szkolenie?
  • Jak wyniki siły i odporności pozwalają zaplanować wynik sprzedażowy?

Dobry dowódca, czyli kto? – o tym jak przewodzić, by wygrywać

  • Jakie są kluczowe cechy skutecznego menedżera?
  • Dowódca demokratyczny, dyrektywny czy może trzecia ścieżka?
  • O turkusowo-purpurowej strategii zwycięskich armii w biznesie

KROK 4: Taktyczne rozgrywki przy negocjacyjnym stole

Inna definicja negocjacji – negocjacje jako narzędzie zarządcze w rewolucji przemysłowej 4.0

  • Wpływ technologii na komunikację profitową w biznesie
  • Waga świadomości negocjacyjnej organizacji
  • Nowa jakość we współpracy z klientem [również w JBP] kreowana poprzez podejście negocjacyjne
  • Skuteczność operacyjna systemu negocjacyjnego w firmie

Na “przepustce”:

Mniej oficjalna część spotkania, podczas której uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznać, a także skorzystać z wielu przygotowanych specjalnie dla nich atrakcji

Dzień II, 23 listopada 2018 r.

KROK 5: Wybór celu ataku i uzbrojenia

Pricing – jak optymalizować politykę cenową w sektorze B2B?

  • Wycieki marży a wizerunek cenowy firmy
  • Założenia logiki cenowej (cenniki, rabaty, bonusy) – jak zbudować optymalną kombinację: klasyfikacja produktów/usług – segmentacja klientów – kontekst zakupowy klienta?
  • Logika cenowa a życie – konieczność obsługi odstępstw
  • Procesy pricingowe – które procesy w firmie są kluczowe do obrony marży zysku?

Gdzie i jak sprzedawać – czyli kilka słów o efektywnym handlu

  • Jakie są wady i zalety najbardziej efektywnych kanałów dystrybucji?
  • Jakie potrzeby ma współczesny konsument?
  • Jakie rozwiązania technologiczne naprawdę napędzają sprzedaż?

Dystrybucja bez pudła – jak znaleźć idealny model dystrybucji dla swoich potrzeb oraz dystrybutora, który pomoże go zrealizować?

  • Selekcja rynku – czyli jakiego dystrybutora szukamy, kto zgłosi się sam, na kogo warto czekać?
  • Jak przekonać do siebie tych dystrybutorów, na których nam najbardziej zależy?
  • Logistyka. Zaczynamy budować sieć. Jak nie stracić klientów na starcie, błędami w zaopatrzeniu świeżo budowanej sieci dystrybucji?
  • Jak utrzymać klienta, inaczej niż niską ceną i kosztownymi narzędziami wspierającymi sprzedaż?

Prowadzenie Forum

Tomasz Targosz

Ekspert i trener ds. sprzedaży, doradca Personal Brandingu, dzieli się technikami i strategiami sprzedaży, które sam stosuje i wciąż uczy się nowych. Laureat konkursów sprzedażowych, m.in. Diamentu Sprzedaży za wzrost efektywności sprzedaży doradców detalicznych w branży finansowej. Autor książek „Sprzedaż jest sexi” oraz „Martwa sprzedaż”. Autor artykułów w „Asie Sprzedaży”, „Nowej Sprzedaży”, „Szefie Sprzedaży” oraz „Pracowniku Fizycznym”. Współpracował z liderami swoich branż m.in. Noble Bank, Nordea, Aviva, Ibis Hotel, Velux, czy Hm Clause.

Tomasz Targosz4_ID (2)

Prelegenci

Lech Dworaczyński

Jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych, jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców.

Katarzyna Lorenc

Prezes 4 Business & People, wcześniej jej Wiceprezes oraz Dyrektor Operacyjny. Projektuje oraz nadzoruje projekty badawcze, zmian kultury organizacyjnej oraz postaw i wzrostu wyników sprzedażowych. Jest koordynatorem projektów nastawionych na wzrost efektywności pracy dla korporacji polskich i międzynarodowych oraz konsultantem projektów przekształceń organizacyjnych i zmiany postaw. Usługi biznesowe stworzone przez Katarzynę zostały dziewięciokrotnie nagrodzone Medalami Europejskimi. Z wykształcenia ekonomista o specjalizacji strategia przedsiębiorczości. W swojej pracy wykorzystuje wieloletnie doświadczenie z zakresu badań organizacyjnych, myślenia systemowego, zarządzania projektami. Wyróżniona 5 miejscem w rankingu wschodzących gwiazd biznesu Gazety Prawnej. Członkini  Konwentu Business Centre Club oraz Ekspert BCC ds. rynku pracy oraz zarządzania i efektywności pracy. Członkini Wojewódzkiej Rady Rynku Pracy oraz Przewodnicząca Grupy HR Loży Warszawskiej BCC.

Katarzyna Lorenc

dr Dorota Ackermann – Szulgit

Neuropsycholog, psycholog społeczny, adiunkt oraz wykładowca, szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem, współautorka publikacji z zakresu neuropsychologii, neurobiologii, psychochirurgii i psychopatii.

Dorota Ackermann

Tomasz Gordon

Certyfikowany trener biznesu, ekspert MPA, wykładowca akademicki. Koordynator innowacyjnych studiów podyplomowych Akademia Menedżera. Od ponad 14 lat wspiera menedżerów oraz działy sprzedaży w rozwoju ich kompetencji.

Tomasz Gordon

Małgorzata Warda

Posiada ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w zarządzaniu na wysokim szczeblu organizacjami na rynkach B2B i B2C, w ujęciu multichannel i omnichannel. Ma na koncie ponad 2000 wynegocjowanych kontraktów – w tym z większością sieci handlowych w Polsce. Doradza przedsiębiorstwom jak efektywnie zwiększyć sprzedaż i profitowość.

malgorzata warda duze foto

Jarosław Kubisiak

Dyrektor Zarządzający i-systems. Menedżer z szesnastoletnim doświadczeniem w branży IT. Planował, organizował i zarządzał wdrożeniami systemów ERP w handlu i przemyśle. W i-systems adaptuje strategię wdrażanych wymagań projektowych do strategicznych celów biznesowych klientów oraz koordynuje zespoły sprzedażowe i projektowe.

jaroslaw_kubisiak

Michał Skurowski

Od blisko 10 lat pomaga przedsiębiorstwom pozyskiwać klientów za pomocą nowych technologii. Współzałożyciel i prezes zarządu Livespace, współtwórca przedsiębiorstw działających w obszarze tworzenia oprogramowania, reklamy internetowej i edukacji. Na co dzień zajmuje się podnoszeniem produktywności zespołów sprzedażowych i edukacją w tej dziedzinie.

m_skurowski

Tomasz Kalko

Trener, coach, mówca motywacyjny i menedżer z 12 – letnim stażem. Wykładowca Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Dyrektor ds. rozwoju w firmie BLACHY PRUSZYŃSKI.

Tomasz Kalko

Piotr Bień

Ekspert w dziedzinie sprzedaży B2B oraz rozwijania biznesu. Praktyk zarządzania, konsultant, trener umiejętności sprzedażowych. Swoje kompetencje kształtował jako menedżer zajmując kierownicze stanowiska w globalnych firmach jak Automobiles Peugeot, General Motors czy FranklinCovey, oraz jako przedsiębiorca. Od 2013 roku związany ze szwajcarską firmą konsultingową Infoteam-Consulting AG, oferującą rozwiązania dla optymalizacji procesów sprzedażowych B2B.

piotr_bien

Justyna Grabkowska

Negocjator, zarządzająca marką Scotwork Polska. Pewność, iż negocjowanie to podstawowa umiejętność każdego z nas dająca możliwość ułożenia zdrowych relacji w biznesie i w życiu każdego z nas, przyniosły jej edukacja (Uniwersytet Warszawski oraz University of Florida, Collegium Civitas) oraz praktyka (m.in. KPMG, ONZ, Scotwork). Negocjuje od prawie 20 lat w wielu branżach. Jest audytorem negocjacyjnym, trenerem & coach’em w tej dziedzinie oraz doradcą dla najwyższych szczebli organizacji.

Justyna Grabkowska

Paweł Kowalewski

Od 25 lat związany ze sprzedażą i negocjacjami. Zarządzał sprzedażą w spółkach giełdowych, jak i budował struktury handlowe w spółkach typu green field. Od 4 lat certyfikowany trener negocjacji największej i najstarszej firmy konsultingu negocjacyjnego na świecie – Scotwork.

Paweł Kowalewski

Grzegorz Furtak

Ekspert w dziedzinie pricingu, strategii monetyzacji oraz strategii sprzedażowych. Założyciel pricingLAB – firmy doradczej specjalizującej się w pricingu. Praktyk biznesu z 25-letnim doświadczeniem. Przez 15 lat pełnił funkcje Executive: Prezesa Zarządu, Dyrektora Zarządzającego, Dyrektora Sprzedaży w międzynarodowych organizacjach handlowych. Prelegent na licznych konferencjach i warsztatach poświęconych zagadnieniom pricingu i sprzedaży. Absolwent programu Executive MBA: University of Warsaw – University of Illinois.

Grzegorz Furtak

Piotr Jastrzębski

Ekspert w dziedzinie pricingu, ekonomista, matematyk specjalizujący się w problematyce na styku pricingu, data mining i business intelligence. Głównym obszarem zainteresowania Piotra jest wpływ decyzji biznesowych i marketingowych na rentowność i wartość firmy. Wieloletnie doświadczenia biznesowe wyniósł m.in. z BRE Corporate Finance, TVN, ITI Neovision, Optimus, Novitus, Krakowska Fabryka Armatur, PZU. Absolwent programu Executive MBA: University of Warsaw – University of Illinois.

Piotr Jastrzębski

Michał Kot

Dyrektor ds. rozwoju nowego biznesu w firmie IQS. Na co dzień pomaga klientom dobierać rozwiązanie badawcze do problemów biznesowych. Ponad 24 lata w badaniach rynku. Pracował między innymi w Ipsos, Gemius, IIBR. Doskonale zna się zarówno na badaniach offline, jak i online. Posiada rozległe doświadczenie w szeroko rozumianych badaniach konsumenckich, audytoryjnych i badaniach nowych technologii. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Członek PTBRiO. Ukończył ekonomię.

p_michal_kot

Rejestracja

Proszę, określić sposób zgłoszenia uczestnictwa:

FAX       ON-LINE

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń!

Buy now

Organizatorzy

Szef-Sprzedazy_WINIETA_color

“Szef Sprzedaży”

Czasopismo stawiające na praktykę, zawierające odpowiedzi na problemy spędzające sen z powiek wielu menadżerom sprzedaży; przykłady strategii, które przyniosły sukces czołowym firmom w swoich branżach oraz narzędzia ułatwiające tworzenie planów, przygotowywanie raportów i zarządzanie zespołem sprzedażowym.

explanator

Explanator

Wydawca czasopism i publikacji specjalistycznych, w tym takich tytułów jak „Szef Sprzedaży”, „E-commerce & Digital Marketing”, „As Sprzedaży”, „Finanse i Controlling”, „Informacja Zarządcza”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”, „Biuletyn Informacyjny Kierownika Apteki”. Organizator konferencji i szkoleń branżowych.

Partnerzy medialni

Partnerzy merytoryczni