GDZIE

Warszawa

21-22 listopada 2019

KIEDY

Airport Hotel Okęcie

VI Forum

Szefów Sprzedaży

zobacz więcej
zapisz się

ORGANIZATORZY

Praca menedżera sprzedaży to codzienna walka na wielu frontach. Bez dobrego przygotowania sztabowego trudno jednak liczyć na spektakularne efekty. Dokładny wywiad, umożliwiający rozpoznanie sytuacji oraz uważna lektura raportów z pola bitwy

o klienta są niezbędne do opracowania zwycięskiej strategii i taktyki. Bez lojalności i oddania podległych jednostek oraz udanych sojuszy z sieciami dystrybucyjnymi sprzedażowy plan ataku nie ma jednak szans powodzenia.

O wydarzeniu

VI Forum Szefów Sprzedaży

Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i...

które dane i liczby z przeglądanych przez Ciebie raportów mają strategiczne znaczenie dla ostatecznego wyniku Twojego zespołu, a które są jedynie zasłoną dymną

jak przełożyć sprzedażową strategię

i taktykę na konkretne działania swojej jednostki, które doprowadzą ją

do zwycięstwa w walce o klienta

na poznaniu sprawdzonych sposobów na skuteczną kontrolę nad swoim garnizonem – w tym także

nad oddziałami rozproszonymi

i komandosami

nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które będą stanowić realne wsparcie na polu walki

swoją wiedzę na temat tworzenia

i prowadzenia wartościowych i silnych sojuszy z sieciami partnerskimi

CHCESZ ROZSTRZYGNĄĆ...

ZASTANAWIASZ SIĘ...

ZALEŻY CI...

POSZUKUJESZ...

CHCESZ POSZERZYĆ...

...nie może Cię zabraknąć na drugiej edycji Poligonu Szefów Sprzedaży :

STRATEGIA I TAKTYKA

Warszawa, 21-22. listopada 2019

PROCESOWE ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ W PRAKTYCE

Podczas dwóch konferencyjnych dni wypełnionych maksymalnie merytorycznymi wystąpieniami ekspertów-praktyków pokażemy, jak:

Efektywnie zarządzać sprzedażą dzięki odpowiedniemu ułożeniu poszczególnych procesów

i wsparciu Sales Excellence.

Wybrać i kontrolować właściwe wskaźniki efektywności zespołu sprzedażowego i pojedynczych handlowców.

Pozyskać i podtrzymywać zaangażowanie kluczowych pracowników.

Użyć sztucznej inteligencji do wsparcia sprzedaży tak, aby przyniosło to wymierne efekty.

Wynegocjować korzystną umowę z siecią handlową.

Wykorzystać Teorię Ograniczeń do podnoszenia wyniku firmy oraz projektowania procesu sprzedaży.

5 powodów

dla których nie może zabraknąć Cię na naszym sprzedażowym „poligonie”:

Organizator zajęć na poligonie

redakcja i współpracownicy czasopisma „Szef Sprzedaży”

Kadra dowódcza

doświadczeni szefowie sprzedaży, konsultanci i trenerzy, którzy przedstawią m.in. wnioski z realizowanych przez siebie wdrożeń

mniejsza liczebność grupy niż na konkurencyjnych wydarzeniach, co umożliwi aktywny udział w spotkaniu dla każdego uczestnika oraz bezpośredni kontakt z prelegentami: zarówno podczas wykładów, jak i dodatkowej sesji round tables

Niezakłócona łączność

gotowy do natychmiastowego użycia w boju zestaw materiałów

Niezbędny ekwipunek

mniej oficjalna część konferencji – okazja do integracji

z innymi uczestnikami i rozgrywki w wyjątkowym Klubie Oficerskim

Na „przepustce”:

PROGRAM WYDARZENIA

Strategia i taktyka - procesowe zarządzanie sprzedażą w praktyce

  • Czy więcej danych to więcej kontroli? Czyli kiedy obraz pola walki jest zafałszowany
  • Jak skutecznie poukładać procesy zarządzania m.in.: relacjami z klientem, regionami sprzedaży, wykorzystaniem szans sprzedażowych?
  • Cele sprzedaży a procesy sprzedaży – jak się w nich nie pogubić i wybrać odpowiednie wskaźniki
  • Zarządzanie wynikami sprzedaży – zadania menedżera

Zarządzanie sprzedażą

z wykorzystaniem procesów

i liczb – co może kontrolować szef sprzedaży?

  • W jaki sposób uporządkować zadania dla całej "armii" sprzedaży, aby zoptymalizować obciążenie zadaniami i zachować właściwą priorytetyzację?
  • Jak powinno wyglądać skuteczne wdrażanie oferty handlowej, zwiększające efektywność poszczególnych kanałów sprzedaży?
  • Studium przypadku - analiza zarządzania obszarem sales excellence u lidera rynku farmaceutycznego

Porządkowanie chaosu na polu walki - jak zorganizować strategiczny, taktyczny i operacyjny poziom zarządzania złożonymi strukturami sprzedaży

  • Jak różnicować oczekiwania wobec handlowców w zależności od potencjału danego regionu?
  • Jak zapewnić sprawną komunikację i dobrą współpracę, pracując na co dzień z dala od siebie?
  • "Mój region moim królestwem" - jak uniknąć najważniejszych problemów związanych z zarządzaniem rozproszoną strukturą?
  • „W moim regionie osiągnięcie wyników jest niemożliwe" - jak reagować na najczęstsze obiekcje handlowców?

Skuteczna kontrola nad garnizonami - zarządzanie handlowcami odpowiedzialnymi za określone regiony sprzedażowe

  • Jak przebrnąć przez złożony proces decyzyjny klienta, zachowując kontrolę nad procesem sprzedaży?
  • Jak zbudować i przekazać skuteczną propozycję wartości? Executive summary i Business Case w służbie szefa sprzedaży
  • Jak wyjść cało ze starcia z konkurencją?

Jak wygrać starcie z gigantem - taktyka zarządzania złożoną szansą sprzedażową, np. do korporacji

  • Sprzedażowy komandos, czyli kompetencje konieczne do skutecznej realizacji zadań KAM-a i jego pozycja w zespole
  • Jak zarządzać pracą KAM-ów, by wygrywać? Praca na lejku sprzedażowym, zarządzanie szansami sprzedażowymi i kluczowymi klientami
  • Współzależność i współodpowiedzialność – jak pozyskać zaangażowanie kluczowych pracowników

Jak dowodzić oddziałem sił specjalnych - prowadzenie zespołu KAM-ów do sukcesu

AI w służbie sprzedaży

  • Jak oswoić bota - największe korzyści i wyzwania związane z wdrożeniem chatbotów w firmie
  • CRM- y - kryteria opłacalności, czyli kiedy warto je wdrożyć i czego można od nich oczekiwać, a w czym nie pomogą
  • Analityka zachowań i intencji zakupowych, czyli jak nie zostać darmowym dawcą płatnego czasu handlowców

Nowoczesne technologie na polu walki - inteligentne rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż

Sprzedaż vs produkcja – wspólne ćwiczenia zamiast konfliktu

  • Jak wykorzystać podejście TOC (Theory of Constraints) do podnoszenia wyniku firmy oraz do procesu sprzedaży
  • Jak odpowiednio zdiagnozowane wąskie gardło wpływa na podejmowane działania
  • Jak koncentracja wpływa na tempo osiąganych wyników
  • Jak podejść do projektowania procesu sprzedaży zgodnie z TOC

Teoria Ograniczeń

w służbie sprzedaży

Sieci sprzedaży - jak tworzyć i prowadzić wartościowe i silne sojusze

  • Co warto wziąć pod uwagę przed zajęciem miejsca przy stole negocjacyjnym
  • Z jakimi barierami można się zetknąć w trakcie procesu negocjacyjnego
  • Co zrobić, jeśli partner zmienia warunki na nieakceptowalne dla nas
  • O co zadbać w trakcie trwania umowy z siecią sprzedaży

Negocjacje i umowy

z sieciami handlowymi

1

2

3

4

...dodatkowe case study pogłębiające temat, prezentowane przez wybranych prelegentów przy okrągłych stolikach. Ty wybierasz, przy którym stoliku zasiądziesz! Podczas sesji możesz także swobodnie zmieniać stolik. Round tables to również doskonała okazja do zadania prelegentom dodatkowych pytań.

Round Tables to...

Sesja Round Tables

Spektakl interaktywny

Praca w terenie, czyli trening umiejętności dowódcy

  • Lustro dowódcy garnizonu, czyli refleksja nad tym, jakim szefem jestem i jak buduję autorytet w zespole?
  • Co stanowi o mojej autentyczności i efektywności liderskiej? Informacja zwrotna od żołnierzy.
  • Manewry na placu boju, czyli czym jest kierowanie i dowodzenie jednostką sprzedaży?
  • Dowództwo operacyjne vs dowództwo taktyczne, czyli jak zarządzać członkami zespołu sprzedażowego z uwzględnieniem różnic pokoleniowych?
  • Działania militarne i stabilizacyjne w jednostce czyli jak radzić sobie w sytuacji, gdy dotychczasowe strategie zawiodły?

Dobry dowódca nie daje się zaskoczyć. Mamy jednak nadzieję, że tym razem będą Państwo zaskoczeni formą. Uczestników konferencji zaprosimy do rozpoznania bojem – na własnej skórze – skuteczności własnych praktyk liderskich. Naszym poligonem będzie spektakl interaktywny… Ale spokojnie – to tylko ćwiczenia :)

10:15 - 11:15

11:15 - 12:15

12:45 - 13:45

13:45 - 14:45

15:45 - 16:45

16:45 - 17:45

10:00 - 11:00

11:00 - 12:00

12:20 - 13:40

13:40 - 14:40

12:15 - 12:45

Przerwa kawowa
Lunch

14:45 - 15:45

DZIEŃ 1

DZIEŃ 2

...podczas której uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznać, a także skorzystać z przygotowanej specjalnie dla nich atrakcji - Klubu Oficerskiego. Dzięki niemu uczestnicy w praktyce dowiedzą się, czym jest grywalizacja i poznają jej zalety.

Na „przepustce”

Mniej oficjalna część spotkania...

18:30 - 21:00

Przerwa kawowa

12:00 - 12:20

14:40- 15:30

Lunch

W Klubie Oficerskim czekają na Ciebie:

Emocjonujące zadania bojowe, które są przepustką do specjalnej strefy

Okazje do odkrycia zwycięskiej strategii przy karcianych stołach

Trofeum dla każdego zaangażowanego w działania operacyjne

Wyśmienita rozrywka w doborowym towarzystwie

A wszystko to w wyjątkowym, oficerskim stylu!

Operacja przygotowana jest przez partnera:

PRELEGENCI

Prowadzenie Forum

Tomasz Targosz

Ekspert i trener ds. sprzedaży, doradca Personal Brandingu, dzieli się technikami i strategiami sprzedaży, które sam stosuje i wciąż uczy się nowych. Laureat konkursów sprzedażowych, m.in. Diamentu Sprzedaży za wzrost efektywności sprzedaży doradców detalicznych w branży finansowej. Autor książek „Sprzedaż jest sexi” oraz „Martwa sprzedaż”. Autor artykułów w „Asie Sprzedaży”, „Nowej Sprzedaży”, „Szefie Sprzedaży” oraz „Pracowniku Fizycznym”. Współpracował z liderami swoich branż m.in. Noble Bank, Nordea, Aviva, Ibis Hotel, Velux, czy Hm Clause.

Prelegent

Lech Dworaczyński

Jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych, jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców.

Ekspert w zakresie cold callingu i social sellingu, czyli łączenia tego, co skuteczne z tym, co daje nieograniczoną dźwignię. 43. miejsce na liście 100 najbardziej wpływowych social sellerów w Europie. Sprzedawca z ponad 100 mln zł sprzedaży własnej. 2-letnie członkostwo w Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców. Wysoko oceniany mówca na wielu konferencjach organizowanych przez m.in. „Puls Biznesu“, Brian Tracy International czy firmę Samsung.

Ekspert w dziedzinie sprzedaży B2B oraz rozwijania biznesu. Praktyk zarządzania, konsultant, trener umiejętności sprzedażowych. Swoje kompetencje kształtował jako menedżer zajmując kierownicze stanowiska w globalnych firmach jak Automobiles Peugeot, General Motors czy FranklinCovey, oraz jako przedsiębiorca. Od 2013 roku związany ze szwajcarską firmą konsultingową Infoteam-Consulting AG, oferującą rozwiązania dla optymalizacji procesów sprzedażowych B2B.

Menedżer, psycholog społeczny, praktyk i trener biznesu, współwłaściciel Grupy Trenerskiej Skills Designers oraz dwóch portali branżowych (Polski Portal Psychologii Biznesu, Polski Portal Psychologii Społecznej). Ma 10-letnie doświadczenie we wsparciu i rozwoju struktur sprzedaży. Specjalizuje się w profesjonalnych technikach sprzedaży, zastosowaniu perswazji w relacjach handlowych, szkoleniach menedżerskich oraz profesjonalnej obsłudze klienta.

Konsultant, trener biznesu, coach IICD. Ekspert w zakresie sprzedaży i zarządzania. Ponad 500 pozyskanych do współpracy firm i międzynarodowych koncernów to jej bilans 15 lat aktywnej sprzedaży. Wnosi też wartość w obszarach marketingu strategicznego, zarządzania operacyjnego, efektywności komunikacji i optymalizacji procesów.

Partner w Infoteam Consulting Poland. Negocjator, konsultant, trener biznesu. Ma ponad 25 lat doświadczania w prowadzeniu projektów konsultacyjnych i szkoleniowych w dziedzinie sprzedaży, negocjacji i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Pracował z globalnymi organizacjami szkoleniowymi, jak FranklinCovey oraz DOOR, sprzedając i prowadząc projekty transformacyjne dla międzynarodowych firm.

Specjalista TOC, konsultant. Prowadzi projekty modelowania procesów biznesowych w sposób optymalnie wykorzystujący potencjał organizacji, specjalizuje się w usprawnieniu sprzedaży oraz podnoszeniu efektywności przedsiębiorstw oraz w budowaniu przewagi konkurencyjnej przez udoskonalanie łańcucha dostaw. Wykładowca na Politechnice Poznańskiej, współpracuje również z UE w Poznaniu.

Dyrektor Zarządzający w firmie doradczej Lograd. Praktyk z ponad 12-letnim doświadczeniem menedżerskim. Zarządzała dużymi, rozproszonymi zespołami. Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym oraz zarządzaniu sprzedażą, ze szczególnym uwzględnieniem controllingu sprzedaży i ukierunkowaniem na wzrost efektywności. Autorka artykułów, wykładowca akademicki. Twórca Studiów Podyplomowych „Zarządzanie Sprzedażą w Przedsiębiorstwie” na WSAIB w Gdyni. Współpracuje też z Uniwersytetem Gdańskim.

Prelegent

Karol Bartkowski

Maciej Chabowski

Prelegent

Piotr Bień

Prelegent

Prelegent

Artur Wilk

Prelegent

Renata Kozłowska

dr Anna Sperska

Prelegent

Łukasz Pietraszak

Prelegent

Konsultantka wiodąca w House of Skills. Praktyk biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem zdobywanym w strukturach dwóch międzynarodowych liderów oraz polskiej spółki giełdowej w branży logistycznej. Przez całe życie zawodowe związana z obszarami sprzedaży i obsługi klienta, które także pozostają jej pasją.Karierę zawodową rozpoczęła od stanowiska handlowca, poprzez Key Account And Tender Managera do Dyrektora Sprzedaży i Marketingu poznając wszystkie aspekty skutecznej pracy z klientem.

Emilia Gawryluk

Prelegent

Trener / konsultant w House of Skills. Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (specjalizacja: psychologia optymalnego działania i psychoedukacja). Doświadczenie szkoleniowe zdobywał m.in. w Instytucie Rozwoju Biznesu, a także w akademickim projekcie „Strefa Młodzieży”, gdzie współtworzył Program i prowadził warsztaty dla uczniów polskich Liceów Ogólnokształcących. Jego obszary specjalizacji obejmują negocjacje, rozwiązywanie konfliktów, komunikację oraz rozwój umiejętności miękkich.

Maciej Strzelecki

Prelegent

Konsultantka wiodąca w House of Skills. Od kilkunastu lat projektuje i wdraża procesy rozwojowe, których celem jest poprawa jakości zarządzania. Specjalizuje się w identyfikacji i rozwoju kompetencji liderskich. Wspiera realizację celów biznesowych organizacji przy zachowaniu wysokiego zaangażowania pracowników. Doradza jak obniżyć poziom rotacji w zespołach. Jest absolwentką Wydziału Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie i absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu (Grupa TROP). Certyfikowana trenerka Situational Leadership II Experience® (The Ken Blanchard Companies) oraz certyfikowana konsultantka narzędzia Extended DISC®.

Magdalena Bukowska-Mazur

Prelegent

Łada Drozda

Prelegent

Partner / trenerka / konsultantka / coach w House of Skills. Psycholog, z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na sali szkoleniowej. Specjalizuje się w zagadnieniach przywództwa (jest licencjonowanym trenerem w zakresie Przywództwa Sytuacyjnego SLII, Sytuacyjnego Przywództwa Zespołowego STL i Situational Self Leadership SSL The Ken Blanchard Companies), Fierce Conversations®, coachingu (członek International Coaching Community), umiejętności menedżerskich i trenerskich. W swej praktyce posługuje się narzędziami diagnostycznymi - jest certyfikowaną konsultantką Success Insights, Extended DISC® i metodologii Hogana. Wykłada i superwizuje studentów na Podyplomowym Studium Coachingu i Mentoringu SWPS.

Trenerka / konsultantka w House of Skills. Praktyk biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem, realizująca projekty rozwoju potencjału pracowników dla wielu międzynarodowych korporacji. Od 10 lat zajmuje się rozwojem ludzi pracując jako trenerka i konsultantka. Tworzyła i wdrażała programy optymalizacji procesów jakości obsługi klientem w instytucjach finansowych, koncernach technologicznych jak również w średnich przedsiębiorstwach m.in.: z sektora medycznego i motoryzacyjnego oraz IT.

Marta Krawczyk

Prelegent

ORGANIZATORZY


Od 2012 r. pomagamy rozwiązywać problemy spędzające sen z powiek wielu menedżerom sprzedaży. Współpracują z nami najlepsi polscy specjaliści z zakresu m.in. strategii sprzedaży, kanałów dystrybucji, zasad skutecznego pricingu, rekrutacji i zarządzania zespołem handlowym.


w tym takich tytułów jak „Szef Sprzedaży”, „As Sprzedaży”, „E-commerce & Digital Marketing”, „Sell it in English”, „Finanse i Controlling”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”, „Biuletyn Informacyjny Kierownika Apteki”. Organizator konferencji i szkoleń branżowych.

Wydawca czasopism i publikacji specjalistycznych

Pierwsze na rynku czasopismo dla dyrektorów i kierowników sprzedaży.

PARTNERZY

PARTNER

STRATEGICZNY

PATRONI MEDIALNI

Zapisz się!

Formularz zgłoszeniowy

Zapisuję się »

Warszawa

GDZIE

21-22 listopada 2019

KIEDY

CENA

1590zł netto

Airport Hotel Okęcie

Email biuro@explanator.pl

Telefon +48 (61) 855 01 12

Fax +48 (61) 855 00 78

www.explanator.pl

Kontakt

Email biuro@explanator.pl

Telefon +48 (61) 855 01 12

Fax +48 (61) 855 00 78

www.explanator.pl