FORUM SZEFÓW SPRZEDAŻY

7. edycja

26 listopada 2020 / online

Zapisz się

zdobywaj sprzedażowe szczyty!

Zarządzanie sprzedażą w czasach niepewności i kryzysu

Dyrektorów handlowych

Team Leaderów

Przedstawicieli handlowych

Wydarzenie skierowane do:

Pandemia koronawirusa wstrząsnęła światem i zmieniła rzeczywistość, w której funkcjonuje każdy z nas. Przejście w tryb pracy zdalnej, niezależnie od warunków, jakimi dysponujemy w domach, brak możliwości bezpośrednich spotkań z klientami, konieczność przestawienia się na zarządzanie zespołem przymusowo rozproszonym i zaprzyjaźnienia z oprogramowaniem do prowadzenia tele- i wideokonferencji – to tylko nieliczne z wyzwań, które znienacka wyrosły przed szefami sprzedaży (i nie tylko). Część ekspertów prognozuje, że nawet jeżeli uda się powrócić do względnej normalności, wiele z tych zmian zostanie z nami na stałe.

Aby pomóc Wam i Waszym zespołom odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości, zapraszamy na kolejną – choć w nowej formule – edycję Forum Szefów Sprzedaży.

Sales Live Talks

innowacyjna formuła konferencji

Czy zdarza Ci się, że oglądasz konferencję online i po dwóch godzinnych wystąpieniach jesteś wręcz wyczerpany? Użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji.


Dlatego my postawiliśmy na Sales Live Talks: zwarte, konkretne i przede wszystkim naładowane wiedzą wystąpienia. A co najważniejsze - dostosowane tematycznie do obecnej sytuacji.

Inspiracją do powstania Sales Live Talks były wystąpienia światowych ekspertów – TEDTalks – znane ze swojej krótszej, ale jednocześnie bardziej przystępnej formuły wykładów.

Sales Live Talks możesz oglądać z dowolnego miejsca i w najwygodniejszej dla siebie pozycji.

Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i będą dostępne jeszcze przez 5 dni, byś mógł zaplanować ich odsłuchanie wtedy, kiedy Ty jesteś najbardziej efektywny.

Wiemy, że są wśród nas poranne ptaszki i nocne marki

Koniec z wierceniem się

w niewygodnym krześle konferencyjnym

Wzięliśmy przykład od najlepszych

Czy zdarza Ci się, że oglądasz konferencję online i po dwóch godzinnych wystąpieniach jesteś wręcz wyczerpany? Użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji.

Dlatego my postawiliśmy na Sales Live Talks: zwarte, konkretne i przede wszystkim naładowane wiedzą wystąpienia.


A co najważniejsze - dostosowane tematycznie do obecnej sytuacji.

Wiemy, że są wśród nas poranne ptaszki i nocne marki

Koniec z wierceniem się

w niewygodnym krześle konferencyjnym

Wzięliśmy przykład od najlepszych

Inspiracją do powstania Sales Live Talks były wystąpienia światowych ekspertów – TEDTalks – znane ze swojej krótszej, ale jednocześnie bardziej przystępnej formuły wykładów.


Sales Live Talks możesz oglądać z dowolnego miejsca i w najwygodniejszej dla siebie pozycji.

Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i będą dostępne jeszcze przez 5 dni, byś mógł zaplanować ich odsłuchanie wtedy, kiedy Ty jesteś najbardziej efektywny.

Jak to działa?

1

Wykłady

Nie musisz się obawiać, że dotrzesz

na miejsce konferencji spóźniony. Dzień przed konferencją otrzymasz na swojego maila dostęp do pokoju wykładowego.

U nas zdążysz zadać swoje pytanie i na pewno dostaniesz odpowiedź. Po każdej prelekcji będziesz mógł wziąć udział w internetowej sesji Q&A z prelegentami.

2

Interakcja z prelegentem

3

4

Networking

Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy wydarzenia na LinkedIn, gdzie z łatwością odnajdziesz i porozmawiasz z innymi uczestnikami konferencji i prelegentami.

Small Talks

Przerwy nie muszą być nudne. W ich trakcie poznasz m.in ciekawostki o parzeniu kawy, czy efektywne ćwiczenia biurowe.

5

Paczka konferencyjna

Przed konferencją wyślemy do Ciebie pocztą niezbędnik uczestnika, gdzie znajdziesz materiały konferencyjne i… niespodzianki :)

Nie musisz się obawiać, że dotrzesz na miejsce konferencji spóźniony. Dzień przed konferencją otrzymasz na swojego maila dostęp do pokoju wykładowego.

Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy wydarzenia na LinkedIn, gdzie z łatwością odnajdziesz i porozmawiasz z innymi uczestnikami konferencji i prelegentami.

Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i:

chcesz dowiedzieć się, czego menedżer może się nauczyć od dowódcy armii i jak zarządzać emocjami pracowników w środowisku ciągłego kryzysu;

zastanawiasz się, w jakie nowe umiejętności powinni być wyposażeni Twoi handlowcy w świetle zmian, które przyniosła pandemia;

zależy Ci na poznaniu sprawdzonych sposobów na motywowanie sprzedawców pracujących zdalnie;

poszukujesz wiedzy na temat wyznaczania handlowcom celów w obecnych realiach sprzedażowych i kontrolowania ich realizacji w przypadku pracy zdalnej i hybrydowej;

chcesz wesprzeć swoich handlowców w prospectingu i skutecznie wdrożyć w firmie program social selling, który przyniesie nowych klientów;

zależy Ci na zapewnieniu klientom poczucia bezpieczeństwa w kontakcie z Waszą firmą

nie możesz przegapić

VII edycji Forum Szefów Sprzedaży!

Program wydarzenia

Blok 1: Zarządzanie w środowisku ciągłego kryzysu

Jak być skutecznym liderem zespołu w świecie VUCA?

❖ Czego menedżer sprzedaży może się nauczyć od dowódcy armii?

❖ Jakie style reakcji przyjmują pracownicy w sytuacjach kryzysowych i jak nimi wtedy zarządzać?

❖ Jak przeciwdziałać pogłębianiu się takich stanów i uniknąć efektu tonącego statku?

❖ Jak zarządzać emocjami pracowników w czasach niepewności i kryzysu?

❖ Jak menedżer sprzedaży może pomóc handlowcom przestawić się ze spotkań bezpośrednich na rozmowy telefoniczne i wideo?

❖ Jakich rad warto udzielić pracownikom w zakresie organizacji pracy zdalnej?

❖ Jak wykorzystać technologię do doskonalenia kompetencji sprzedażowych handlowców?

Blok 2: Organizacja pracy zespołu sprzedażowego w nowej rzeczywistości

Jakie umiejętności powinni mieć pracownicy działów sprzedaży w nowej rzeczywistości?

❖ Jak wyznaczać cele i kontrolować ich realizację w przypadku handlowców pracujących zdalnie?

❖ Jak stworzyć efektywny harmonogram spotkań online z zespołem pracującym zdalnie?

❖ Kiedy handlowcy mają dość pracy zdalnej – jak pomóc im odzyskać motywację?

Jak zarządzać zdalnym zespołem handlowym?

❖ Gdzie i jak Twoi handlowcy powinni poszukiwać nowych szans sprzedażowych w sytuacji, gdy bezpośredni kontakt z klientem jest utrudniony?

❖ Jak zorganizować proces poszukiwania potencjalnych klientów przez handlowców w czasie epidemii?

❖ W jakie narzędzia należy wyposażyć handlowców, by mogli skuteczniej realizować działania prospectingowe?

Blok 3: Strategie sprzedaży w czasach niepewności i kryzysu

Nowoczesny prospecting w dobie koronawirusa:

❖ Na którym miejscu w ścieżce zakupowej klienta powinny się znaleźć portale takie jak LinkedIn?

❖ Dlaczego social selling nie zawsze działa? Najczęstsze błędy popełniane przez handlowców

❖ Jak sformułować politykę social sellingu w firmie?

Jak wdrożyć social selling w dziale sprzedaży, by przynosił rezultaty:

❖ Jak dostosowywać ceny produktów/usług w portfolio firmy w obecnej sytuacji rynkowej?

❖ Które elementy polityki cenowej należy wykorzystać i w jaki sposób?

❖ Jak zapewnić wystarczającą elastyczność polityki cenowej w nie do końca przewidywalnej rzeczywistości?

Pricing w czasie epidemii:

Blok 4: Relacje z klientem w erze pandemii

Jak pomóc zespołowi zarządzać relacjami z klientem w erze pandemii?

❖ Czy handlowcy powinni kontaktować się z klientami, o których wiedzą, że obecnie nie mają siły nabywczej, w celu podtrzymania relacji, czy też jest to niepotrzebne marnowanie zasobów i czasu?

❖ Jak dbać o lojalność klientów w erze pandemii?

❖ Jak zapewnić klientom poczucie bezpieczeństwa pomimo niepewności, która jest udziałem nas wszystkich?

Prelegenci

Robert Grzybek

Partner zarządzający GM Solutions – firmy szkoleniowej specjalizującej się w rozwoju kompetencji przywódczych i sprzedażowych. Laureat II miejsca w konkursie Economicus 2016.

Marta Jachnik-Szczepanik

Trenerka i Konsultantka PROFES. Sprzedażą zajmuje się ponad dekadę, a od 2014 roku rozwija swoje kompetencje jako trener biznesu. Skutecznie wdraża u Klientów rozwiązania usprawniające komunikację, przepływ informacji oraz osiąganie wyznaczonych celów.

Paweł Mączka

Prelegenta ogłosimy wkrótce

...

Krzysztof Sarnecki

Prezes Quest Change Managers. Konsultant strategiczny, ekspert w zakresie marketingu i budowania przewagi rynkowej firm oraz agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm.

Założyciel oraz prezes zarządu SocialCube - agencji specjalizującej się w doradztwie w zakresie mediów społecznościowych dla firm IT. Pomaga budować wiarygodność i rozpoznawalność w sieci, a markę eksperta przekuwać w realne korzyści biznesowe.

Poprzednie edycje

2019

2018

2017

Zapisz się już dziś

26 listopada 2020 / online

Zapisuję się

Koszt udziału w wydarzeniu:

699 zł netto za osobę / 859,77 zł brutto


Rabaty:

5% przy zgłoszeniu do 2 i 3 osób

10% przy zgłoszeniu powyżej 3 osób

Z płatności online możesz skorzystać tutaj:


Katarzyna Watoła

Kierownik Sekcji Szkoleń

+48 (61) 855 01 12

biuro@explanator.pl

Wydawnictwo Explanator biuro@explanator.pl tel. (61) 85 50 112

ul. Kościelna 30 lok. 59, 60-538 Poznań

Masz pytanie? Skontaktuj się!

organizatorzy